Tema: Re: Del trifazio/vienfazio galingumo
Autorius: Paulius
Data: 2010-03-08 13:58:19
Kaip isivaizduoju trifaze gali buti buityje reikalinga tik kokiai kaitlentei. Taigi visi kiti atvejai - vienfaze apkrova  is trifazio ivado.
Tai va mane ir domina, kiek praktiskai kas turit ir ar nekyla nepatogumu, nes jei teoriskai pasiziurejus, tai prijungi kaitlente 4-5kW (cia zinoma max galingumu bus reti atvejai), paskui dar koki arbatini (1-2kW), skalbimo masina, dulkiu siurbli (1,5-2kW), fena (zinoma tokie atvejai buna retai - pries sventes ir tt, kai buma masiskas namu tvarkymas, bet .. buna) ir tokiu atveju lyg ir esantis 16A automatas nebelabai laiko :(