Tema: Re: del indaploves
Autorius: agnesse
Data: 2010-02-26 08:53:37
> 1. gamintojas
mes naudojam Whirlpool ADP 4618 WH (jei gerai pamenu modeli)

> 2. (ne)reikalingos funkcijos
is smalsumo esu isbandziusi visas, taciau dazniausiai naudojama yra
automatine, kartais dar papildoma nuskalavima uzstatau;

> 3. pasitaikantys gedimai
kol kas jokiu, nes neseniai isigijom;

> 4. plovimo priemones - kaip suprantu dabar visi tabletes naudojat ?
Kol kas naudoju tabletes, bet kai jos baigsis pirksiu miltelius, nes manau,
kad tableteje esantis plovimo priemoniu kiekis yra tirkai per didelis, o ja
lauzyt i dvi dalis - neiseitis, o "zabova";

> 5. neimontuojama, isvaizda nesvarbu, nes uzsidarys baldu dureles.
As asmeniskai neimontuojamos indaploves neslepciau po baldu durelemis, nes
tikrai jos trugdys kraunant indus.