Tema: Re: del indaploves
Autorius: bzik
Data: 2010-02-25 15:00:37
1.bosch (mano imontuojama, ~2100Lt)
2.is 5 programu naudojam 2. Is 3 papildomu f-ju 2. T.y. daug visko aprsyme nereiskia kad tau to prireiks :)
3.kol kas jokiu (burzgia 3m. kas 1-2 dienas)
4.akciju metu maxima (~0,40Lt tablete) arba maxi packai Thomas Philips (minimumas 0,32-0,34 Lt). Nors man milteliai beveik patogiau, nes nereikia 'lukstent' tabletes