Tema: Re: del indaploves
Autorius: tomassaki
Data: 2010-02-25 16:47:53
Nu taip, lygint reikia. Dar gal nuo modelio priklauso. As lyginau miegodamas
bendroje erdveje su dirbancia indaplove. Mano atveju AEG tyliau dirbo.
Ai dar nepaminejau mums butinos funkcijos - plovimo atidejimo. Taupant
elektra daznai naudojam.
"TomS" <ner@ner.ner> wrote in message
> turiu AEG, tai kazkaip man ji visai netyliai dirba :) aisku reiktu
> lyginti. Milteliai patogu ir pigiau. Tabletes nzn kam reikalingos.
>
> "tomassaki" <tomas.kasperavicius@gmail.com> wrote in message

>>> 2. (ne)reikalingos funkcijos
>>> 3. pasitaikantys gedimai
>>> 4. plovimo priemones - kaip suprantu dabar visi tabletes naudojat ?