Tema: Re: ciuozykla vaikui
Autorius: malgis
Data: 2010-02-25 15:32:38
Internete paprastų nurodymų yra sočiai, pvz.,
http://www.safekidscanada.ca/SKCForParents/section.asp?s=Safety%2BInformation%2Bby%2BTopic&sID=10774&ss=Playground%2BSafety&ssID=11333&sss=Tips%3A%2BHome%2BPlaygrounds&sssID=23270

Bet reiktų nepamiršti, kad ir niuansų labai daug. Čiuožynės atveju svarbu,
kad paviršius būtų pakankamai slidus (ir nereikėtų daryti kūlversčio vietoje
čiuožimo), kad jis būtų atsparus atmosferos poveikiui, ir kad vaikas
negalėtų nuvirsti nuo tako viršuje (todėl rimtos čiuožynės yra iš vieno
nerūdijančio plieno lakšto - be jokių sujungimų). Labai bijoma įstrigusių
drabužių ir raištelių (ir kritimo arba smaugimo), nededama apatinė pakopa,
kad neliptų mažiukai ir pan. -detales reikia apgalvoti ir parinkti
atitinkamai.

Pas pripažintus gamintojus ne veltui dirba vaikų psichologai, ortopedai ir
pan.

Išleidžiant šiek tiek daugiau, kokybiškų įrenginių galima nusipirkti ir
Lietuvoje - labiau žinomi gamintojai yra LAPPSET (www.ernestov.lt), KOMPAN,
HAGS (www.urbico.lt), KSIL (www.ksil.lt). Aš iš jų rinkčiausi LAPPSET, nes
jų kainos ir kokybės santykis prie geresnių. KOMPAN, HAGS yra šiek tiek
brangesni, o KSIL tai pusiau piratinė kontora, kurie realiai kopijuoja
LAPPSET, tik neinvestuoja į tyrimus. Yra dar kiniški, lenkiški ir pan.
gaminiai, tačiau ten lygis jau kiek žemesnis.

O kalbant apie atsargumą, betonines aikšteles ir "pats kaltas", siūlau
nepatekti į situaciją, kai apie tokį požiūrį teks prisiminti važiuojant
paskui greitosios automobilį. Dėl to bent jau aš pats šitoje srityje geriau
išleidžiu daugiau, o sutaupysiu nepirkdamas HD televizoriaus, klinkerinių
plytelių ir pan.

Sėkmės!

Algis