Tema: Re: ciuozykla vaikui
Autorius: malgis
Data: 2010-02-23 19:37:14
Esu nemažai susidūręs su kokybiškų vaikų žaidimų aikštelių gamyba, tad
įkišiu savo trigrašį:

Didžiąją dalį kokybiškų vaikų žaidimų įrenginių kainos sudaro projektavimas,
bandymai ir sertifikavimas. Medžiagos irgi paprastai nebūna eilinės.

Pavyzdžiui, mažai kas žino, kad medinė (o ypač - dar ir sudrėkusi) sūpuoklių
"kėdė" gali nesunkiai sužaloti mirtinai, jei vaikas nukrinta.

Čiuožynėse irgi sočiai niuansų - tinkami bortelių aukščiai, išsikišusios
detalės, už kurių gali užkliūti, pvz., kapišono raišteliai ir t. t. Apie
padarinius kalbėti daug neverta.

Jei rūpi vaikų sveikata, siūlyčiau šioje srityje nepersitaupyti.

Algis