Tema: Re: Kas cia pirtim uzsiiminejat?
Autorius: Blinda
Data: 2010-02-24 09:39:26
Visos jos vienaip ar kitaip yra garines, tik garo procentas skirtingas
(neskaitant pseudo "saunu" su tarybiniu ju supratimu kur pliki tenai kaitina
ora ir jokios dregmes). Bet kalbu apie murinio namo isorines sienas, juk jei
jas hidroizoliavus, tai taip i vata dregme is isorines sienos nepates, bet
kur ji pasisalins? Taip ir iki pelesio tarpsienyje labai netoli.