Tema: Re: Kas cia pirtim uzsiiminejat?
Autorius: pablas
Data: 2010-02-23 14:32:33
   Man regis, paziuras mes jau issiaiskinom. Ne tokios jos ir skirtingos.

  Neturiu informacijos apie Gero Garo technologijas. Zinau tik tai, kad
zmones truks plis butinai nori tas sienas kuo nors nutepti. Kaip ir visa
kita, kas is medzio. Tai gal rinkos desnis veikia:)
  Taciau is klausimo lyg ir aisku, kad rastas uzdengiamas lentelemis?
O tai visai be reikalo...