Tema: Re: Kas cia pirtim uzsiiminejat?
Autorius: Blinda
Data: 2010-02-23 16:11:10
Bet ar tikrai cia viskas tvarkoj? Tarkim laukine siena stora (mano atveju
pamatinis blokas 30 cm.) apsiltinta is isores apie 10cm polistirolu,
apdailine plyta ir dar dalis viso to apipilta zememis. Ar ne geriau ten
pirties sienos konstrukcijoj padaryti gera ventiliacija is vatos per virsu,
o ne tepti kazkuo blokuojanciu, nes jei ta dregme "uzsirakins" nesvarbu
kurioje vietoje, tai nieko gero nebus (pvz.: liks dregna siena).