Tema: Re: apdailos darbu kaina
Autorius: Blinda
Data: 2010-02-22 15:27:38
Su Mikrobo kainom ir kokybe viskas tvarkoj. Daro eile unikaliu darbu kuriu
kiti nepajegia padaryti. Pats bandziau, patiko.

Pas mus buna du krastutinumai:
1. Kai kaina sugalvojama siaip sau aukstesne (agurku pvz.). Tiesa,  agurkai
grazus liaudiskas pvz., o marketinge tokiu pvz. begales ypac ten kur
objektyviai kokybes negali patikrinti ir veikia reklama bei isitikinimai
(skalbimo milteliai ir kt.).
2. Kai kaina krinta zemiau protingu kastu (atvykimo i vieta, paprasciausio
pavalgymo ir pan., o zmogus juk nori dar ir uzsidirbti)

Kai nulauziama iki zemiausio krastutinumo, tai blogai meistrui, kai kaina
mokama tik todel, kad kiti tiek ima (t.y. daug) blogai seimininkui. Is
semininko poziciju visa beda tame, kad auksta kaina negarantuoja jokios
kokybes.
 Tik atskira diskusija kas yra auksta arba zema kaina :)