Tema: Re: apdailos darbu kaina
Autorius: aiva
Data: 2010-02-21 00:07:29
"taspac" <audrius.darbo@gmail.com> wrote in message
news:hlpdfe$6ui$1@trimpas.omnitel.net...
> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message
>

> va cia tai teisybe pagal kaina ir kokybe.

senais laikais tevai prisidurdavo prie algu agurkus augindami ir
pardavinedami turguje. issipirkdavo dvi vietas prie pagrindinio tako viena
priesais kita. vienoje puseje kaina laikydavo puse rublio (o tai buvo apie
20 proc.) didesne. padalindavo maisus po lygiai ir parduodavo viska
abiejuose pusese. nes visada buvo ir bus zmoniu, kurie mano, kad pigus
daigtas geras nebus.
nuo to laiko zinau, kad norint gauti geresnes kokybe neuztenka prideti puse
rublio. kokybe, aisku, turi savo kaina. taciau kaina, deja, nera kokybes
matas.