Tema: Re: apdailos darbu kaina
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-21 09:18:02
Apie kainas domiuosi pastoviai www.samata.lt
Orientacijai pilnai pakanka, nors ir nera labai tikslios
Apie konkrecius brokus nieko nesakau, tik is patirties zinau, kad yra tokia
dentencija iesko kuo pigiau o po to stebisi kad blogai dirba
Mano galva su bet kokiu meistru pirmiasiai aptari kokiu rezultatu nori
sulaukti o tuomet derini kaina uz kuria tai geletu buti atlikta.
Gyvenime gi atvirksciai suderina kaina o poto reikalauja stebuklu.

Kaip pavyzdys: kiek kainuoja plyteliu klyjavimas uz kvadrata - nu tarkim
30Lt
Atvaziuji i vieta o ten plyteles 5x5 cm, paklyjuoti reikia erdve tarp
virtuves spinteliu - viso 2m2, spinteles nevienodame aukstyje ir siena
kreiva.
Uz 60Lt dirbsi? Nors kito darbo ir neturi.