Tema: Re: Įvado galios didinimas
Autorius: SMart
Data: 2010-02-09 17:41:16
Va čia ir prasidės visas malonumas - kartu susimetę .... Kabelį tiek jau to
nuperku už savus, bala nematė, bet darbai - permontuoti visą magistralę ir
visus pakabint ant naujo laido, bus 5 x kabelio kainos ....

M.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4851 (20100209) __________

http://www.eset.com