Tema: Re: Įvado galios didinimas
Autorius: SMart
Data: 2010-02-09 15:28:26
Vienas elektrikas išaiškino man tai kas prirašyta tech. sąlygose ...

1. RST "leidžia" atsivesti iki buto trifazį, pasistatyti 16A automatą
ir .... į butą įsivesti vienfazį.
2. Namą administruojanti bendrovė "leidžia" nuo skydinės sklepe
atsivesti penkiagyslį (kiekviena gysla 10mm skersmens) kabelį ir juo
pakeisti visą laiptinės magistralę, t.y. 12-kos butų įvadus (veiksmas
iki ketvirto aukšto).

Žinoma viskas savo lėšomis.

O noras buvo turėti 8 Kw trifazį įvadą ....

Kažin dar verta pradėt derėtis ar pamiršt ir toliau džiaugtis 40 metų
senumo laidais ateinančiais 3 Kw ?