Tema: Re: Įvado galios didinimas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-02-08 14:14:00
"SMart" <strazdaitisNoSpAm@gmail.com> wrote in message news:mn.42b57da28b66705e.0@gmail.com...
> Keli klausimai:
> Ar laido paklojėjas turi turėti kokią nors licenziją ar tinka ir Petras
> su replėmis ?

Gali būti ir Petras ir Bronius jei jie atneš VEĮ pažymą, patvirtinnačią, kad darbas atliktas pagal reikalavimus.

> Kas turi daryti visus ĮAS išmontavimus/sumontavimus ? Petras ar RST ?

Prieš atjungiant (atplombuojant) skaitiklį suderinti su RST. Skaitiklius montuojasi ir prijungia jie patys (dažniausiai)

> Kodėl prie buto man atves trifazį, o į butą vienfazį ?

Klausk tų kurie išrašė tech. sąlygas. Aš tavo vietoje trifazį ir pasiimčiau,

> Gal kas galit parekomenduoti ką nors proingomis kainomis galintį
> padaryti šiuos darbus?

SOStinėje nežinau nieko.