Tema: Re: Geoterminio sanaudos uz sausi
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-03 08:58:05
Panasius argumentus turejo rukoriai kai juos su savo pypkem ismete is
maitinimu istaigu. Ir gerai padare - lengviau kvepuoti pasidare. Lygiai taip
pat turetu mieste uzdrausti ne tik kurenti lauzus, bet ir KKK.
Dabar sauleta grazu salta ryta iseinu i lauka gryno oro ikvepti, o kvepuoju
kaimyno padeklais, nors kaip ir pas mane taip pas kaimyna yra ivestos dujos.