Tema: Re: Geoterminio sanaudos uz sausi
Autorius: Vai
Data: 2010-02-01 09:51:07
Reziumuojant:
Pas mane pvz pecius stropuva 3000Lt, katilines aprisimas 1000 Lt. Jei
pastatyciau automatika dar 2000Lt. Elektros sanaudos kai dirba pecius 35W
siurbliukui. Boilerio i rozete jungt nereikia. Malku sanaudas ir visa kita
parasiau auksciau. Ir tai dar brangu nes namas nesiltintas tik stogas 15cm
vatos.darant mansarda bus dedama dar 5 ar 10cm. stogo plotas 300m2. namo
kvadratura 250m2. Zodziu malkom zyymiai pigiau visapusiskai net perkant
skaldytas.