Tema: Re: Geoterminio sanaudos uz sausi
Autorius: Sharp
Data: 2010-02-02 14:12:58
ash pazystu 3 piliecius turincius LPG sistemas namams sildyti. tai
kai vede Lduju dujas - jie net nesijunge. sake neapsimoka. Pas juos
pozemines sistemos - veikia kiek zinau be sutrikimu. as pats tokia
projektavausi,
bet neigyvendinau... atvede dujas ir kazkaip pasijungiau...

antzeminis is Lduju tiekimas girdejau per slacius uzsshalo pas vienus
kitus...