Tema: Re: Garantinis ar ne?
Autorius: Vejas
Data: 2010-01-24 15:41:18
Siaip jei gaminys brokuotas tai pardavejas turi ji keisti neribotai.
Pasiskaityk istatymus. Pats esu grazines kilima, kuris niekaip nenustojo
sertis po dvieju metu (nors garantija buvo 1m, o pardavejai zadejo kad
sertis nustos po metu). As berods kazka radau ar tai nemaisto prekiu
grazinimo taisyklese - ten buvo parasyta apie brokuotu prekiu grazinima -
gali grazinti ir paprasyt atlyginti nuostolius bet kada. Tavo atvejis gali
buti sudetingesnis, nes sugedo vienas daiktas, o nukentejo dar kitas. Bet is
kitos puses pirkai sildymo sistema kaip produkta, kuris sugedo. Vien zho
verta pasistengt ir pastudijuot istatymus. Tada ir su paslaugos teikejais
bus paprasciau kalbet.

Ka reiskia ta oficiali duodama garantija, neklauskit:)