Tema: Re: Garantinis ar ne?
Autorius: Raulis
Data: 2010-01-22 13:38:51
Oij. pasirodo panasios nelaimes ne mane viena persekioja. Kazkaip po 5 metu
sildymo sistemos eksploatavimo pradejo trukineti vandentiekio bronziniai
vetiliai ir movos. Taip karta per metus. Gerai dar, kad viskas vyksta
rusyje, bet kiekviena karta grizdamas namo bijausi rasti uzpilta rusi. Kai
pirkau, prasiau neduoti kinietisku, sakiau sumokesiu kiek reikia. Dave
italiskus, bet pasirodo, nieko gero ir is tu.