Tema: Re: Grindinio sildymo problemos
Autorius: eimaz
Data: 2010-01-23 12:08:51
matyt nelabai draugauji su katilu :) pas mane lygiai taip pat stovi lauko ir
vidaus davikliai. bet katilo MAX ruosimo temperatura pakeist gali. siuo metu
pas mane ji 50 laipsniu nustatyta. bet tai kaip minejau name dar negyvenu ir
laikau zemense temperatura vidaus.
na, o jei i grindis praleidzia 70 laipsniu, tai jau tikrai nera gerai.