Tema: Re: Grindinio sildymo problemos
Autorius: eimaz
Data: 2010-01-23 11:41:57
o kam toki karsta paduodi? aisku pas mane dar kol kas negyvenama name, tai
20 laipsniu laikau, klausiau kazkada pazistamo, kur gyvena pastoviai, tai
sake 27 laipsnius laiko.
cia tik siaip, pastebejimas.
kiek pas tave uzstatyta, kad katilas MAX galetu ruosti? padaryk, kad MAX
temperatura, kuria gali ruosti katilas butu 50 laipsniu (iki tiek
kondensacinis yra ekonomiskas) ir viskas.
o siaip gal sumiasyta paduodamas su griztamuoju? :)