Tema: Re: Grindinio sildymo problemos
Autorius: Good
Data: 2010-01-23 11:55:47
Kad pas mane dar du davikliai yra lauko ir patalpos, jie patys ir parenka
kreive.Tam, kad padaryti kaip sakai, tai reketu atjungti abu daviklius, o
tuomet butu nelabai patogu :) Radiatoriai megsta didesne
temperatura.Paziurejau prie dabartiniu salciu katilo temperatura pakyla net
iki 74 laipsniu.
Didele tikimybe, kad tas pamaisymo mazgas nesuspeja sureaguoti i karsto
vandens padavima ir ji praleidzia, o kai sureaguoja, tai ir gaunasi mano
aprasyta situacija, bet tai tik mano spejimas, gal kas ismanantis gali
pakomentuoti?