Tema: Re: Dujų sunaudojimas reguliuojant tik radiatorius, bet ne katilą
Autorius: Raulis
Data: 2010-01-21 17:05:59
As tai girdejau, kad laikant ant zemos temperaturos katila visur pradeda
kondensatas rinktis. Uzkemsa viska po truputi ir katilas nusibaigia
anksciau, del ko ant saltesnio dumo sutaupyti pinigeliai yra mizeris
palyginti su isleistais katilo keitimui. Sake, reguliuok tik i kambarius
paduodama temperatura arba radiatorius.