Tema: Re: Dujų sunaudojimas reguliuojant tik radiatorius, bet ne katilą
Autorius: uzbalis
Data: 2010-01-21 11:19:15
ant katilo nustatai kokia temperatura palaikyti sistemoje. pvz padetis 1
tarkim lygi 35 laipsniam. tarkim ant termostato radiatoriaus nustatai 5
padeti kas atitiks tarkim 60 laipsniu (pasiekus tokia tempratura srautas i
radiaoriu nepraleidzhiamas). taigi taip sudeliojus tavo katilas suksis
nuolatos nes radijatoriams bus paduodam35 laipsniai.

atvirkshtiniam variante t.y. ant katilo nustachius 60 laipsniu o ant
radiatoriu 35. termostatai pasiekus 35 uzhdarys srauta i radiatorius,
silumneshis cirkuliuos mazham uzhdaram rate ir nespes greit atshalinet
katilas dirbs ne nuolat o tik retkarchiais isijungines.

tai va o priklauso sanaudos nuo tavo katilo ar jis mazhiau naudoja dirbdamas
nuolatos mazhom apsukom ar tik tarpais isijungdamas didelem apsukom.

ish mano pabandymu gavosi shnipshtas t.y. sanaudos panashios +-0,2 kubo
svyravo. kadangi katilas naudojamas ir karshtam vandeniui ruoshti tai
nurashiau tuos skirtumus ant karshto vandens.

va tokie mano pastebejimai.

kaimynas pilnai automatizavo sistema. kiekvienam kambari pastate po davikli
temperaturini. ant kolektoriaus srautu reguliatorius. pasiekus kambari
reikiama temperatura srautai uzhdaromi ir ishjungiamas katilas. per praeita
zhiema skirtumo taip ir nepajuto t.y. kiek mokejo uzh dujas tiek ir moka.