Tema: Re: Dujų sunaudojimas reguliuojant tik radiatorius, bet ne katilą
Autorius: servisas
Data: 2010-01-21 11:23:30
Zodziu taupumo tiesa yra tokia- radiatoriai ant max, o katilo temperatura
kadien reguliuoji jo rankenele. Taip tikrai pigiau, nei laikyti katile
pastoviai per auksta temperatura. Tai yra todel, kad kuo aukstesne
temperatura, tuo karstesni dumai, tuo daugiau silumos ismetama.
Jei katila ant 1 laikysi, tai kai kuriom dienom radiatorius ant 100 galesi
atsukt, vistiek salta bus.
Cia jau buvo diskusija apie tai.
Bet irgi niuansu yra del katilo konstrukciju ir pan.