Tema: Re: benzininis pjuklas
Autorius: Kobra
Data: 2010-01-19 15:49:15
ko toks nervuotas? taves klause kas nors? ar imete veidu kas nors i geltona
sniega ir kai visi issiskirste, pradejai loti? kur tu matai parasyta, kad
pirko ginale? paliktas ginale-taip. bet kur pirktas neparasyta. Ir man
giliai dzin, kam kas uzlinko ar ne. as turiu susiformaves nuomone apie
irankius, nes megstu dirbti tik gerais irankiais. tas malonumas dirbant su
geru irankiu atperka isleistus pinigus. taciau, jei zmogus raso, kad vienas
is mano megstamu brandu yra sudas, tai as jo ir paklausiau. taip pat buciau
paklauses, jei tai eitu kalba apie karcheri, festool, bosch, makita,
gardena,fiskara ar kitus. kalba ejo apie stihliu, o as turiu tris irenginius
ir visais jais esu patenkintas taip pat ir servisu. jei nepatinka servisas,
galima eiti i kita ir nesukti sau kiausu del kokio neda...to darbuotojo,
kaip siandien yra Gipsui.