Tema: Re: benzininis pjuklas
Autorius: pablas
Data: 2010-01-19 15:08:31
Sharp rašė:
> bet kad laiko tie zali, tik nelygis dirbti statybose ;)
  Panasu, kad jie nelabai skiriasi :)

O stai del pjuklu nesutikciau:
1.Mano pirktas ms170 turejo tikra Ginalo garantija.Todel akivaizdu,
kad importavo Ginalas. Visos peripetijos (tiesiai is Kinijos ar per JAV)
tikriausiai niekam neidomios.
2.Reikejo pjuklelio butent nedideliems poreikiams. Todel ir emiau 170.

Ginalas pardaves netikusi modeli tiesiog nere i krumus.