Tema: Re: benzininis pjuklas
Autorius: Kobra
Data: 2010-01-19 12:36:07
Tai parasyk priezasti del ko, kas, kokiame mieste ir t.t. Nes toks
vaizdas,kad is stihl konkurentu stovyklos esi.  Butum boba, tai tiktu
posakis - visi vyrai kiaules. Sunku paskambinti i ginala ir pasakyti beda
arba liepti dileriui, kad nusiustu i ju remonto centra ir pateiktu isvadas
rastu, kodel uzlinko pjuklas?
Pats turiu trimeri, pjukla - jokiu problemu. nuveziau, pareguliavo,
pagalando grandine ir vsio. Cia Kaune.