Tema: Re: termovizija
Autorius: Blinda
Data: 2009-02-24 16:52:15
Nu bliamba, juk diskutuota "n" kartu. Apie joki sarviniu duru sauguma name
su milziniskom vitrinom nera ne kalbos, tai dedama tam, kad butu stabilios
nesiklaipancios ir sandarios durys, o kadangi Skydas patikino, kad jos yra
dar specialios (ne-persalancios), tai ir uzsikabinau.
Galiu apversti klausima: ka siulai i namo pagrindines duris deti? Plastikas
man pigiai atrodo, medis koks bebutu lauke klaiposi, o jei tikrai gerai
padarytas, tai kaina didziule. Todel ir pasirinkau.