Tema: Re: TERMOVIZIJA MANO BENDRAS PASTEBĖJIMAS
Autorius: sail
Data: 2009-02-23 16:40:48
Pas mane minksti apsiltinti ortakiai palepej, ir kondensato nera, bent jau
nesimato. Apsiltint vamzdzius reiktu, arba keisti i tuos gofruotus
apsiltintus.

Langai ne mano, bet artimu giminiu... Siandien atiduosiu nuotraukas. Ir kam
daro abi varstomas puses, ten gi nei vestuviu bus, nei ka. Pro vienas duris
galima be vargo prateiti. Megrame langai. Pirkit...