Tema: Re: TERMOVIZIJA MANO BENDRAS PASTEBĖJIMAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-23 17:06:19
Dar pora  komentaru.

1. Ačiū Tomui. Jei nomuotis aparata, prie jo komplekte turi buti žmogus,
kuris daugmaz supranta i kuria vieta ji kreipti, ka ziureti ir ka matyti,
priesinhgu atveju gaunas kiaule su kulkosvaidziu.

2. Siena, kur matosi, kad per blokelius eina saltis, tai pas mane. Kas
idomu, kad ish keturiu sienu efektas pasireiskia tik vienoje. Ir vienintelis
kambarys, kur turi ta siena pastoviai vesesnis. O buterbrodai visur vienodi.
Galvojau, kad vudu, bet poto nusprendziau, kad:

-siena šiaurine
-vyraujantis vejai iš tos puses
-visos sienos šiltintos ir tinkuotos prieš du metus, tik ši vienintele šį
rudenį

Gal ir neteisus, bet kolkas tai guodzia. A ka daryt...

3. Nera nesvarbiu niuansu, jeigu paranojiskai i viska ziureti. Pavyzdziui
namas nudazytas dviem spalvoms. Skirtumas nelabai ryskus. Matavom po
nakties, saules nebuvo. Ir vistiek matesi temperaturu skirtumas - tamsesne
siena ant keliu laipsniu siltesne.

4. Langus susireguliuoti reiks, bet tik negyvenamosiose patalpose. Kaip sake
Tomas, neverta ish namo daryti termoso.

5. Px kameros ir visokie kruti paketai. Svarbu tinkamas pastatymas ir
sureguliavimas. Kadangi state ir apdaila dare normali chebra, siandien jau
gavo kelias fotkes i dantis. Keista, bet regavo normalei - ok, musu brokas,
pataisysim. Lygtai nesusiparino, tai tikiuosi puse namo nenugriaus.

6. Pamatai ir pas mane siūlę dave, bet labiau matesi ish vidaus. Tai
ryskiausius taskus jau atsiknisau ir ish lauko apziurejau. Elementari
chaltura - polistirolas lievai sudetas ir ant sujungimu - moteriskas lytinis
organas. Kalbejau su meistriuku. Sake, kai pavasari lyginsiu sklypa reiks
atsikasti tas vietas pagal fotke ir uztepti tarpus kazkokia kose.

7. Butinai darykit kontrolines fotkes su paprastu fotiku. Nes ant tos
spalbotos makaliuzes labai sunku kazka atsirinkt, jei nezinai kas ten
nufotkinta.

8. Šunu nefotkint - aparatas luzta. Jei labai susinervinot - nusifotkinkit
kaimyno nama. Man tai labai nuotaika pakele.