Tema: Re: salcio tiltai
Autorius: dz
Data: 2009-12-18 13:37:10
tai jo, ten pas ji lyg ikiso skarda i pirma grioveli, o reikejo kazkur
giliau (ten vietos mazai). Tai dabar is to griovelio kondestatas beja ne ant
skardos, bet uz skardos ir dregsta kazkur prie lango apacios. Kai yra
polangis turi pakankamai vietos suki skarda tieisiai i polangi i vsio.
Silumos tiltas gaunasi, bet ivertinus bendrus namo silumos nuostolius tai
jis ten nykstamai mazas.