Tema: Re: salcio tiltai
Autorius: Sail
Data: 2009-12-18 08:37:24
Pasiziurek nama su termovizorium, dabar temperatura kaip tik tam darbui, ir
matysi, kur siluma prarandi.

Rasojimas tai zinoma ventiliacijos klausimas, bei langu kokybes. Pas mane
persala langu apacioj tarpines, tai rasoja kokie 2 -4 cm lango stiklo nuo
remo apacios, visa kita sausa.

Nesu isitkines, ar pirometru matuojasi teisingai stiklo temperatura, nes
stiklas tai temperaturinis veidrodis, su termovizorium puikiai matosi
matuotojo siluminis atspindys stikle.

O siaip tai langai ir yra didziausi silumos vagys, ir nieko cia daug
nepadarysi.