Tema: Re: salcio tiltai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-18 07:54:29
Pas mane apie rasojimą net ir minties nėra, visi langai ir vitrinos sausos.
Tiesa įrengta rekuperacinė sistema. Gal verčiau išspręsti vėdinimo problemą?
Nes prieš tai gyvenau bute kur jokio vėdinimo apart atvertų langų nebuvo,
tai nuo plastikinių langų taip pat VEKA profiliai kondensatas tai varvėjo
stipriai.