Tema: Re: atiduodu knygas
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-24 22:08:22
aš manau, kad iš kiekvieno sistematizuoto dalyko smegeninę pagal paskirtį naudojantys žmones gali sau kažką išsisijoti.
Jeigu kažkas ima sistemą kaip nedalomą ir nekaitomą beigi neginčijamą visumą - tai irgi ribotumo ženklas. Kaip ir
sistemų neigimas.
Mano pirmuonėlis gimė 97, bet Spokas, kaip sakei, irgi buvo viena iš parankinių knygų. Aš daba studijuoju mediciną ir
mielai skaitau senas vokiškas medicinos knygas - pokarines. Ten, sakyčiau, medicina aprašyta panašiai, kaip buvo
sovietmečiu ar iškart po to - daug profilaktikos, daug visokių dabar į abrakadabras nurašomų dalykų (kompresai, taurės).
Tos sistemos pasekmė Vokietijoje yra begalė labai gyvybingų pensinykų virš 80-90 metų. O nafik jų valstybei reikia? Tad
paskutinių 30 metų medicina Vokietijoje visa tai nurašė raganystėms ir liko tik tabletės bei lašiukai ir visokie
aparatai su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Žmonėms einasi čia tikrai blogai sveikatos atžvilgiu (statistikos
nežiūrėkite, vokiečiai ją moka koreguoti nuo kryžiuočių laikų). Ir kas gi dabar naujai atrandama? Ugi kompresai, taurės,
žolelės, garstyčių lapeliai ir visa kita abrakadabra, kuri pas mus paskutinį dešimtmetį nurašinėjama :)
Čia šiaip lyrinis nukrypimas, kas netikit, netikėkit, tingiu apie tai diskutuot ;)