Tema: Re: atiduodu knygas
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-19 11:54:47
išsvajotuose vakaruose tokios 'asmenybės' jau užaugusios, jau netgi geros 1,5 kartos... be sistemos ir be plano - bet su
dideliais reikalavimais aplinkai ir aplinkiniams - tikri komunistai: iš manęs - tiek, kiek teiksiuos, o man, tiek kiek
reikia :)
Aš savo mažąją vokietiojoje prieš metus leidau į darželį, kuris dar šiokią tokią ugdymo koncepciją turėjo (na,
piešinukai ar darbeliai tam tikra tema - paukšteliai parskrido, gėlytės išdygo ir pan.). Prieš pora mėnesių vadovybė
išdidžiai paskelbė, kad tai panaikinama, nes geriausiai vaiką ugdo 'laisvas žaidimas', visa kita tik žaloja jo trapią
asmenybę. Tai reiškia, kad pedagogo darželyje jau kaip ir nereikia (tokių, kaip lietuvoj čia jau seniai ir nėra), vaikus
šiaip ar taip gali prižiūrėti belekas, išklausęs 20 val. kursus, kaip apsiginti teisme, jei kas atsitiktų. Darželis
sutaupo masę bapkių. Lietuvoje turbūt nereikia pasakoti, koks skirtumas tarp 'darželinio' ir 'namudinio' vaiko, atėjusio
į mokyklą. Bet, greičiausiai ir Lietuvoje greitai bus imta šioje srityje taupyti. į šiukšlyną tuos visus spokus su savo
sistemomis