Tema: Re: atiduodu knygas
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-06-24 21:38:23
Nevaryk ant naminių vaikų - aš su broliu lankiau sovietinį darželį -
auklėtojos buvo ant tiek bukos, kad mokykla gąsdino - va, eisit jūs į
mokyklą, tai bus jums. Na ir ką - nuėjau į mokyklą, o ten pasirodo daug
geriau, nei tame supuvusiame sovietiniame darželyje. O dar ligos - vienas
suserga ir pusė grupės iš paskos. Savo vaikų į darželį neleidau ir nebuvo
problemos su ligomis.