Tema: Ats.: comm: e-book reader'is
Autorius: Blynas
Data: 2010-06-03 01:24:58
Na ok. Dabar tu man pasakyk, ar tavo smartfonas moka ir gali
1. Atlaikyti dvi savaites nepertraukiamo skaitymo/vartymo nepakrovus?
2. Nešviesti į akis, t.y. nevarginti jų?

Kaip jau sakei, apie mažą ekraną, galimybę keisti šrifto dydį tuo pačiu išlaikant daug teksto ekrane ir kitus privalumus aš nekalbėsiu, bet ir tu nesakyk, kad mano ar kitų poreikius labiau atitinka tavo legenda.

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų news:hu5p56$d6n$1@trimpas.omnitel.net...