Tema: Re: comm: e-book reader'is
Autorius: Ramaas
Data: 2010-06-02 18:10:23
ne apie eeeTablet o seniau jau atsiradusi Asus eee900 kompuka su 9coliu
ekranu

o apie spalvotus as pasiskaiciau bejieskodamas informacijos apie cionai
siuloma
ir kaip keista tokio niekur  daikto google man nieko nerado.

Kas del e-book as jau senai jieskojau tik buvo jieskojime minusai rasdavau
arba kaina
netiko arba jis tik raides atrodyt gali tiktai o paveiksleliu negali.

R.