Tema: Re: comm: e-book reader'is
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-06-02 17:46:24
tu tikrai kalbi apie eeeTablet? nes jis tik vakar pristatytas publikai:)
na, jei kalbant apie mano linkuose avaizduotus dalykus - eeetabletas kainuos ~200$ - t.y. ~565lt
dell streak starto kaina numatoma 500$ t.y. ~1413 lt. Kas del atsiradimo lietuvuje - apie oficialu pasirodyma neturiu jokiu zhiniu, bet visada lieka pazhystami vazhiuojantys/gyvenantys uzh balos, ar tiesiog shipinimas