Tema: Re: Tarptautinis pavedimas - kiek nuskaiciuos gaunantis bankas
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-28 13:51:50
reik pripazinti, kad turedamas ta Paypal vokietis, jauciasi apgautas, mat jam neikrenta tiek, kiek tamsta pervedi per ta Paypal. O paskui vokietis, itariu, dar susimoka ir isgryninimo mokesti....  Ner nemokamo surio :) Nuskaiciuoja ir man tas Paypal, kai vokietis man perveda. Laikas isigyt vokiska saskaita tikriausiai :)