Tema: Re: Tarptautinis pavedimas - kiek nuskaiciuos gaunantis bankas
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-10-28 13:18:23
Matai, jei tu darysi SEPA (europini) pavedima, kuris kainuoja pigiau, t.y. tavo atveju 40lt, tai sio pavedimo privalomas atributas yra SHA banku mokesciai, tau net neleis pasirinkti kitokio tipo mokesciu mokesjimo. O jei darysi paprasta tarptautini su mokesciu tipu OUR, tai kainuos 85Lt+ uzsienio banko mokesciai, kurie jauciu iki ~10-15 lt gali buti. Ir vokieciui tikrai neturi daugiau nieko nuskaiciuot. Siaip jo, vokieciai su savo paypalo neturejimu uzpisa atsiprasant.

"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:iabdc7$10q$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> Tikiuosi pavyks tai issiaikinti, nes nesinoretu kai mokant uz preke tokiu
> budu skrupulingas vokietis nerades ten 1-2 Eur galutineje sumoje prades kelt
> bangas.(net ir tokiu atveju jei as net nurodydamas pavedime, kad uz viska
> moku as, negalesiu apmoketi jo iskaitymo i sask mokescio)

> Sakydamas 30% turejau omenyje konkretu savo atveji su 50Eur (173Lt)
> pervedimu, jo tarptautinis is hanze.net'o 40Lt, dar koks banks korespondents
> nulups kazka, dar iskaitymo mokestis koks, nu ir turim vien mokesciai kokie
> 50-60Lt sumoje, kas ir yra 30% nuo mano sumos.

>>> Klausimas:
>>> 1. Ar tas visus APIMS ir gavejo banko iskaitymo i sask mokesti?