Tema: Re: Tarptautinis pavedimas - kiek nuskaiciuos gaunantis bankas
Autorius: Korke
Data: 2010-10-28 11:48:07
"eMJei" <mjordanas_trinti_@gmail.com> wrote in message
news:iab737$nni$1@trimpas.omnitel.net...
> Daryk kad uzsienio banku mokescius moketu gavejas. triukas tame kad ten
> tokiu nelabai yra. tiesa visgi gali paimti ten koki eura ar du kaip
> iskaitymo mokesti - tad sitoje vietoje jei reikalingas tikslumas pagelbes,
> kas nors turintys VOKISKA saskaita:)

Tikiuosi pavyks tai issiaikinti, nes nesinoretu kai mokant uz preke tokiu
budu skrupulingas vokietis nerades ten 1-2 Eur galutineje sumoje prades kelt
bangas.(net ir tokiu atveju jei as net nurodydamas pavedime, kad uz viska
moku as, negalesiu apmoketi jo iskaitymo i sask mokescio)

> ir ne 30 proc., o priklausomai nuo banko ir pervedimo budo (internetu,
> skyriuje) apie 40 lt-50 lt

Sakydamas 30% turejau omenyje konkretu savo atveji su 50Eur (173Lt)
pervedimu, jo tarptautinis is hanze.net'o 40Lt, dar koks banks korespondents
nulups kazka, dar iskaitymo mokestis koks, nu ir turim vien mokesciai kokie
50-60Lt sumoje, kas ir yra 30% nuo mano sumos.