Tema: Re: V70 / XC70
Autorius: Pagonis
Data: 2014-02-18 14:52:37
Duosiu patarima- ieskat tokiu metu, geriau neieskok D5 su atomatu. Visu
pirma del gedimu- todel ir automatai pigesni pardavime, o kitas dalykas-
automatas ziauriai neisnaudoja sito variklio. Pas mane mechanika, pas
svogeriuka- automatas, abu D5, nu kaifo su automatu nera visai.
Nu nesportine masina, bet su mechanika tikrai smagiau vaziuojasi, net su
stock'ine.

"Sanych635"  parašė naujienų news:ldv4ut$tb7$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu uz komentarus ir nuorodas.
Naobettaciau ieskosiu V70 2.4D5 Automat.
pagrindins kriterijus - normalus tech.stovis.

PS Mano kolega vairuoja S80 - vietos gale tikrai daugiau nei pas V70.

--
Sanych635