Tema: Re: V70 / XC70
Autorius: Pagonis
Data: 2014-02-17 13:54:32
Kazi, kuris cia labiau svaigsta :) V70= S60
Pradzioj ir man gale pasirode mazai vietos, bet V70- kazkaip trukumo nera.
Ant 280-300k km ridos atejo laikas tokiems keitimams, kaip priekiniai
guoliai, amortikai prakiuro, atraminiai guoliai, gal ir jau galiniai
nivomatai issikvepia.
O siaip- nieko papildomai kisti nereikia.

"Andzej"  parašė naujienų news:ldsrvc$n9h$1@trimpas.omnitel.net...

Ok, nesvaikstu daugiau :) as kalbejau vieta kojoms gale, jos ten nera, del
sito nenugincysi :)