Tema: Re: V70 / XC70
Autorius: kaiser
Data: 2014-02-18 10:22:52
V70II važiuot neteko, vadelioju Volga S80. Popieriuj S60/V70II/S80 ratų
bazės yra 2715/2755/2790mm. Taigi, V70II yra viduriuke. Įsivaizduoju kad
su vieta vaikams ir net saugusiems tikrai bėdų neturėtų kilti jei erdvės
gale tik vos mažiau nei S80. Patogiai jaučiausi V50 gale, o jo ratų bazė
"tik" 2640mm. Aišku, erdvė nemaišo. Tačiau nemanau jog šeimyninėj auto
būtinai turi gale vietos tiek pat būti kaip S80, 7-os klasės BnV arba
kokiam Grand Voyageryje.

--
kaiser