Tema: Re: respect volvo vairuotojui :]
Autorius: olis
Data: 2009-07-31 01:56:19
TomasS maždaug pataikė. Tik esmė ne ta, kas gudresnis,
o jokio skirtumo, kiek juostų yra 3 ar 2 - rezultatas tas pats, -
kamštis dėl trečios juostos nei prailgės, nei patrumpės. Esmė ta,
kad nedraudžiama važiuoti avarine juosta, jei yra kliūtis. Tik
nereikia bijoti, o jei laisvas kelias, tai kodėl nesinaudoti? Manęs
gi tas mentas neklausė, kodėl aš taip važiavau. Net pirma juosta iki
kamščio galo buvo tuščia dėl nesuprantamų priežąsčių. Aš vienintelis
kiek pastebėjau nuvažiavau iki pačio galo be jokio kamščio. Aišku,
teko laukti, kol kas nors įleis, bet maloniau buvo sėdėti, nei birbinti.