Tema: Re: respect volvo vairuotojui :]
Autorius: DK
Data: 2009-07-13 16:47:04
O.
Paaiskink tu man kvailiui savo logika - tegu kiti mulkiai bei niekingi
zmogiuksciai sedi kamstyje, o tu, gudresnis, ir su svarbesniais
reikalais bei brangiai kainuojancia sankaba privalai aplenkti kamsti,
ane? Ar yra kitokios priezastys, motyvai?
Jei taip, pabaigk sakini taip, kad man, kaip kvailiui butu aisku:

As privalejau si kamsti aplenkti per avarine juosta, nes...