Tema: Re: respect volvo vairuotojui :]
Autorius: Virus
Data: 2009-07-14 08:44:26
Dejo skresa jis ant taves ir ant visu tame kamstyje stovinciu - sita
nori perskaityt? :)))
--
Virus

P.S. toks vaizdas, kad Palangoj sekmadieni vartai atsidaro max 2
valandom ir i Vilniu/Kauna yra tik vienas kelias :) Ar cia toks butinas
savaitgalio uzbaigimas - 5 valandas tasytis kamsciuose, nervuotis,
uzkisinet, mustis ramentais? :))) Kito kelio ner? Laiko isvaziuot
pasirinkt irgi ner galimybes? :)